10 jan: Vardag igen :D.

Ja så var det slut på alla helger och vi kan återgå till dom vanliga vardagsrutinerna igen, vilket känns rätt skönt igentligen :O).

Tindra drömde mardrömmar inatt så Tommy hämtade in henne till oss och så fick hon sova klart där. Hon sov fortfarande när klockan ringde så jag blev tvungen att väcka henne :/. På dagis så vägrade hon sova lunch så när klockan var kvart i 6 var hon så trött att hon inte visste var hon var längre, stackars liten, så då blev det pyjamas, välling och sängen för henne och så håller jag tummarna för att hon sover lunch imorgon :P.

Själv vaknade jag med ont i halsen och kanonsnorig igen så det blir ingen massage imorgon :(, vilket jag verkligen hade sett fram emot, hoppas hon har en tid nästa vecka istället.

Nu ska jag krypa ner i soffan och slötitta på tv en stund innan det är dags för sängen.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

ja men det är exakt så ja känner! exakt. blir galen här hemma :P måste ju övertala mannen.



hoppas du mår bättre idag?



2011-01-11 @ 14:27:31
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0