14 jan: Äntligen fredag :)

Jaaaa så är det äntligen fredag och helg :O). Vi ska mysa framför Let´s Dance ikväll och mumsa till det med en supergod kladdkaka som Emma ska få baka när hon kommer hem från skolan :D. Till middag idag så blir det Quissadillapaj, är så sugen så på det muuumms.

Annars då? Jo jag tror att penicllinet har börja verka för jag har inte alls lika ont i bihållorna längre och är inte heller lika tät, men är så TRÖTT hela tiden och det beror säkert på penicillinet :/, känner också att jag inte har någon ork för så fort jag gör något så blir jag jätteyr och alldeles färdig :(, lite frustrerande men det ska väl bli bättre det med ;D.

Tommy och jag, eller mest Tommy, har börjat plocka bort julen så  nu är det bara ljusstakarna och granen kvar men det får vara tills imorgon för han ska få hämta hem pellets nu på eftermiddagen och det känns bra för det börjar på att ta slut, REDAN en hel månad tidigare än beräknat pga att det varit så kallt så länge :(.

Vad ska ni göra för roligt under helgen då?

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0