15 jan:Tokigt :P

Penicillinet verkar för fullt nu, vilket är kanonbra, enda problemet är att jag blir så extremt trött av dom, så jag mår inge bättre nu än när jag var som sjukast :/, men förhoppningsvis så släpper det snart. Något annat som var lite skumt idag var att Tindra vaknade runt 7 imorse och vid 10 så var hon lite nappsugen och eftersom hon inte får har den på dagarna annat än när hon är i sängen så gick hon och la sig en stund och SOMNAR, har aldrig hänt förrut.... Hoppas att det bara var en engångshändelse å att hon inte är på väg att bli sjuk igen ....

När hon lekte med gunghästen idag och klappade på den så yrde det lite så jag sa till Emma att vi kanske skulle ta och dammsuga den och då sprang Tindra in på sitt rum och hämtade sin lilla dammsugare, sötnosen :D. Man får verkligen tänka på vad man säger nu för tiden, ta bara igår.... jag bad henne gå in på toaletten med kökshandduken för den var lortig och det gjorde hon, men direkt efteråt så skulle hon absolut ha med sig Emma in på toaletten och det visar sig att hon hade lagt handduken I toaletten inte i tvättkorgen, vilken liten tokstolla :P



Ha en bra kväll :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahahaahah i toan xD

2011-01-15 @ 22:59:53
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0