23 jan: Mysig söndag :D

Vaknade upp till en helt underbar dag, trots söndag hahaha. Tommy är fortfarande hemma eftersom han inte har någon körning imorgon och vi har inte fått klart vilken dag han måste åka heller så nu passar vi på att mysa så mycket det går :).

På förmiddagen var Tommy ute och åkte skoter med Tindra och Emma och sen när Tindra sov lunch så åkte Tommy och jag ner till byn och handlade och då tog vi skotern. Vilka fina leder vi har just nu, så hårda och fina, så det är inga som helst problem att åka nu :).

Imorgonbitti så får ni gärna hålla en tumme eller två för då händer en spännande grej, den är lite hemlig så jag får återkomma om vad det är lite längre fram.

Hoppas ni haft en lika bra helg och mysig söndag som mig :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

har ni hemligheter? :o

2011-01-23 @ 23:42:19
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Heeej! Tack, nej faktiskt inte ännu, det har växt jätte bra o ser ut som jag klippt henne. Luggen iof men det var ett tag sen nu.



Ja, det är rätt mycket nu faktiskt, men bloggorken dyker säkert upp igen snart. Faktum är att jag knappt läst bloggar som jag följer, så jag ser att jag har en del att ta igen. Men gud vad hon växer o blir stor! Lika sockersöt som alltid.

Tack för dina varma ord! KRamar

2011-01-24 @ 10:00:45
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0