26 jan: Tandläkarbesök

Vi klarade oss väldigt bra med tanke på Tindras magsjuka. Hon kräktes bara en gång och så var hon lite dålig i magen igår men Tommy och jag har "bara" varit oroliga i magen och haft magknip så kan nog säga att vi klarade oss helt :). Idag har hon också varit hemma från dagis men imorgon får hon gå igen, om inget inträffar under natten vilket jag naturligtvis hoppas att det inte gör.

Idag så har jag varit hos tandläkaren på årlig koll och jag hade inte ett enda hål :D, har inte hänt sen tonåren att jag inte behövt komma tillbaka och lagat, så när jag kom ut därifrån så sa jag till Tommy, nu vill jag klippa håret, så vi gick runt bland salongerna i stan och till min stora lycka så hittade vi en tjej som fått ett återbud på morgonen så hon kunde ta mig på stört. Hade igentligen velat ha det lite kortare ändå och en lite annorlunda frisyr, men då jag inte är så flitig kund på salongerna (klippte mig sist förra julen) och gärna vill ha en frisyr som tål att växa på sig lite så fungerade inte det riktigt, men jag blev ändå nöjd med resultatet :).

Så här blev det.


Ha en bra kväll allihopa :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Det blev jätte fint :) <3

2011-01-26 @ 17:58:34
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jättesnyggt ju :D

Kram

2011-01-26 @ 20:01:47
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Jätte fint :)

2011-01-27 @ 06:13:04
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: mamma

snyggt

2011-01-27 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0