27 jan: Eländet tog om :/

Trodde Tindra var frisk från magsjukan så hon fick gå till dagis idag, men när Tommy hämtade hem henne så berättade fröknarna att det svämat över i blöjan så vi fick hem en tvättpåse :/ och nu på eftermiddagen så har vi knappt hunnit få på en ren blöja förrän det är dags att byta igen, min stackars lilla plutt. Så imorgon blir hon hemma och så hoppas vi på att hon är frisk på måndag istället.

Börjar bli lite fundersam på om Tommy också håller på att bli dålig för han har börjar se lite smågrön ut, och själv så gick jag och la mig när jag var klar med jobbet idag för jag mådde så illa och somnade på stört, något som är väldigt ovanligt för att vara mig. Hoppas hoppas att det inte blir mer än så här.....

Liten sjukling som tittar på tv <3


Hoppas ni mår bra.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0