29 jan: Lördagsmys i soffan :)

Jag klarade mig inte alls från magsjukan utan blev dålig igårkväll och fick springa upp på toan hela natten så jag var grymt trött imorse när pluppis slog upp sina ljusblå, tack och lov så klev Tommy upp med henne så jag fick sova ett par timmar till. Därimot så verkar det som jag bara fick en lindrig släng för jag har varit relativ ok idag, är mest shack och matt.

Ikväll blir det mys i soffan med Tommy framför tvn och imorgon så kommer äntligen Emmsan hem, tråkigt nog så går hon tillbaka till sin pappa igen på måndag, men jag får ju en kväll att krama henne lite.

Sara har det bra uppe i Umeå, hon är ute och "skakar rumpa" varje helg med kompisarna och har så roligt, skönt det :O).

Saknar er båda <3


Nu ska jag mysa ner mig i soffan brevid Tindra och hon har fått sina jordnötsringar och sin efterlängtade Sprut (sprite), snart så börjas Shrek på tv, ska bli roligt och se om det blir en favorit eller om hon är för liten än :P.

Hoppas ni får en skön lördagskväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas att du mår bra idag :)

Kram

2011-01-30 @ 12:23:57
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0