1 juli: Kvavt :/

Man kunde ju tro att det skulle vara lite bättre luft och inte så enormt kvavt efter den enorma urladdningen vi hade igårkväll, men icke, det är så kvavt att man knappt kan andas och minsta lilla man rör sig så sprutar svetten. Och då tar jag en träningspass på crossen, man kan ju fråga sig om jag är så himlans smart ändå hahaha.

Igår var det ju dags för vägning nr 19 och då fick jag ett nollresultat på vågen så det är bara att kämpa på och hoppas på ett bra resultat till nästa vecka :D. Men måste ändå säga att jag är väldigt nöjd med -13,3 kg på 19 veckor :D

Efter maten igårkväll så skyndade vi oss upp till Eljastjärnen och badade och med oss hade vi Jessica och tindra var så lycklig över att få bada med henne. Dessutom så äslkar hon när vi kastar henne mellan oss i vattnet så det blev en del träning för mina armmuskler hahah. Efter liten stund så kom mormor och morfar förbi och hade med sig bullar så gissa om vi hade det mysigt, sen var det bara att åka hem och sätta sig på altanen och titta på åskans makter :D.

Tyvärr så verkar det som att det ska bli mer åska idag igen :(. Men en bra sak idag är att mina stora tjejer kommer hem över helgen :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja jösses vad det mullrade och dundrade det kändes i hela huset UCh och i hela två timmar höll det på. kvavt är bara förnamnet längtar längtar längtar till kl 13,25 hihihi 4 veckor LEDIGT JIPPI JIPPI HURRA..........och vilken start sen kram av både emma o sara <3<3<3<3

2011-07-01 @ 08:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0