14 juli: Vägning nr 22 :D

Även idag så började Tindra och jag med en sovmorgon och det kan inte bli så mycket bättre start på dagen, synd bara att man inte kan göra så jämt, men man får njuta lite extra när man kan. Idag blev jag helt klar med allt på jobbet så nu har jag SEMESTER :D och jösses vad skönt det är. Så imorgon så ska Tindra och jag skrutta runt i pyjamasarna länge länge hahaha.

På eftermiddagen så var jag in på VV igen och fick en jättechock när jag ställde mig på vågen, hela -2 kg, så totalt är det nu -15,5 kg. Dessutom så mötte jag upp Sara där och hon hade ett par jeansleggins med sig som hon lånade av mig för typ 2 vintrar sen (dom var lite stor på henne då och nu är dom jättestora på henne) och kan ni fatta, dom sitter som SMÄCK på mig :D :D

Så här mycket har jag gått ner nu och mer ska det bli :P

Hoppas ni oxå har haft en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Heja heja, du är ju superduktig med vikten :D Har glömt vad målet är?



Kramar

2011-07-14 @ 20:45:59
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja F-N vad DUKTIG du är gumman <3<3<3<3<3

2011-07-15 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0