21 juli: Gröna Lund + vägning nr 23

Igår så åkte vi till Sthlm och eftersom vi hade en tid hos fotografen kl 10 så var vi ju tvungna att åka hemifrån redan kl 5 och kan ärligt erkänna att jag är verkligen inte skapt för att kliva upp så tidigt på morgonen. Kl 9 var vi framme hos fotografen och då sminkade vi tjejer oss och sen blev vi fotade både som familj, syskontrion, Tindra själv och bara Tommy och jag och nästa vecka så får jag en länk från honom så vi kan titta på hur korten blev och gissa om jag är nyfiken på dom :P.

Efter fotograferingen så åkte vi till Gröna Lund och var där resten av dagen, vi hade strålande väder vilket resulterade i att det var SUPERLÅNGA köer till alla karuseller, även barnkarusellerna och då pratar vi om kötider på 35-50 minuter på varje :(, men några karuseller hann vi iallafall med :D



Men nästa gång vi ska åka dit så blir det nog att försöka passa in en dag med lite sämre väder så det är mindre med folk hahaha.

Idag så var det ju vägning och nu kom det mitt FÖRSTA +, och inte var det lite heller hela +0,7 kg, nu var det ingen överraskning eftersom jag hade ett sånt jätteras förra vecka men gissa om jag är puppig över det :( men men det är ju totalt - 14,8 kg ändå och det är jag nöjd med och nu blir det hårdhanskarna denna veckan så +:et är borta nästa vecka  :P.

Hoppas ni alla haft en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Mysigt med familjefotografering, hoppas man får se nån bild sen! Gröna lund är galet på sommaren, bästa är att gå vardag på försäsongen...



Kramar

2011-07-22 @ 18:32:59
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: anki

Shit Vad du har varit duktig. 15 kg är helt sjukt mkt o bara ett plus längs vägen. Stor klapp på axeln. Jag har precis börjat min vv resa. Hoppas jag har motivation nog

2011-07-28 @ 23:48:16
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0