23 juli: Loppisdag

Idag så har det varit loppisdag över hela byn, Tommy och jag for iväg för att titta runt lite, är ju ute efter en liten 12" cykel åt Tindra men någon sån fanns inte men mycket annat, vi kom hem med 2 nya fönsterlampetter, 6 nya ytterkrukor, en sparkcykel, 6 st NYA kaffemuggar, 2 klänningar och en T-shirt till dom 2 stora tjejerna och alltihop kostade oss 205 kr, kan ju inte bli bättre :D. Enda som var lite jobbigt var att medans vi var runt och tittade på alla dom olika ställena så hade hela himlen ÖPPNAT sig så regnet vräkte ner och det åskade så det hette duga :/, men men

På eftermiddagen så körde vi Emma till en kompis för dom ska ut och "skaka rumpa" ikväll och då åkte vi vidare till Torsång och satt där en stund och myste med lite glass, det är så himlans mysigt där. Cafet ligger precis brevid vattnet så oftast så är det väldigt många fina båtar som man kan kika lite på men idag var det bara 3 ute och åkte, skyller på det dåliga vädret :P.

Även Sara är ute med sina kompisar och skakar på sin :).

Nu ska mannen i mitt liv <3 och jag njuta lite av ost och kex (första gången sen jag skrev in mig på VV), jodgubbar melon och grädde :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0