26 juli: Så var det kapitlet avslutat

När jag chattade med Sara igårkväll så berättade hon att dom jobbat på jättebra uppe i Umeå och redan var klara med packandet och städandet, helt fantastiskt bra jobbat. Och när både Tommy och jag inte kunde somna så bestämde vi oss för att vi åker direkt inatt istället för att vänta tills imorse, så vi drog iväg mot Umeå kvart över 1 och var framme halv 8, gick hur bra som helst att packa släpet så kl 10 var vi på väg hemmåt igen och kl 18 var vi äntligen hemma. Men nu kan jag lova att vi är något möra både Tommy och jag. Tommy hann sova ca 2 timmar igårkväll medans jag varit vaken sen halv 8 igårmorse, förutom en kvart som jag lyckades sova i bilen imorse runt 5, så jag tror inte jag kommer få några problem med att somna idag hahaha :D. Men nu är allt hemma och kapitlet Umeå är avslutat för denna gång, får se om det blir repris längre fram i tiden (man ska ju aldrig säga aldrig :P) och jag är jätteglad för att vi har klarat av det nu så vi får vara ledig resten av semestern, eller ja ledig är väl kanske att ta i för nu ska vi börja renovera Saras nya rum på ovanvåningen, men det kommer att bli roligt samtidigt :D.

Nu ska jag självdö i soffan en stund framför Allsång på Skansen medans jag samlar kraft att ta mig ändå in till sängen.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jess

bra jobbat!

2011-07-26 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0