8 juli: Äntligen fredag :D

ÄNTLIGEN är det fredag och slut på denna arbetsvecka, vilket innebär att det är BARA 1 kvar till semestern, tror inte det undgått någon av er hur mycket jag längtar till den :P.

Idag så är jag iallafall inne på kontoret och har alla 40 pärmarna med hit och eftersom jag har så oerhört ont i armbågen så bad jag en av mina kollegor om lite bärhjälp, men h*n var för sjuk för att kunna hjälpa till och det är h*n varje gång man ber om hjälp. Tycker det är lite märkligt att en så ung människa är så orkeslös varje gång nån ber om hjälp för det är lika när någon annan ber om hjälp, kan ni förstå?????????

Jaja nog om detta, jag blev klar med ALLA BOKSLUTEN igår, nu ska dom bara kopieras men det ska jag be T. hjälpa mig med idag så det blir gjort snarast, nu ska bara all löpande bokföring göras och det är ju en del för den blev ju lixom liggandes lite under boksluten, och sen så går jag på 3 veckors efterlängtad och ljuvlig semester och det som är lite roligt är att vi har lyckats pricka in semstern tillsammans allihop i familjen både föräldrar och "vuxna barn" :D. Får se vad vi ska hitta på, en dag i Stkhlm är inplanerad och naturligtvis så är ju V.31 bokad precis som alla andra år.

Igår var jag in på vägningen och den här veckan så pekade det neråt igen med -0,2 kg, nu gäller det bara att hålla i även under semestern, men det ska nog gå bra för jag har jättemycket stöttning av familjen hemma :D.Totalt har jag gått ner 13,5 kg vilket är vad en  BabyTravel Jogger Komfort väger. Tänk att jag gått ner en hel barnvagn, tyckte det var en lite roligt jämförelse :P


Nej nu ska jag jobba lite, hoppas ni får en bra dag i solen.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0