10 juni: Varför är det så svårt att bete sig som folk?

Har så svårt att förstå att det ska vara så himla svårt för vissa att bete sig som folk. När jag var liten så jag fick alltid höra av min mamma att man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv och det mottot lever jag fortfarande efter så därför förstår jag inte varför vissa människor beter sig illa mot andra och bara ser till sig själva hela tiden. Fast jag visste redan den 27 maj att det var jag som skulle få skit (fast det faktiskt inte var jag som sa något) så blev jag ändå ledsen idag när det verkligen blev så. Kan inte ens glädja mig längre åt presenten :( och kunde jag så skulle jag lämna tillbaka den och sen gå därifrån och aldrig mer sätta min fot där, tyvärr så funkar inte verkligeheten på det viset.

Vi har varit utan internet i 2 dagar nu då dom grävt av en kabel som dom sen hade svårt att lokalisera så därför kunde jag inte uppdatera något igår. Men eftersom det var torsdag så var det ju VV och vägning och även denna veckan så var vågen snäll (trots att jag var värmesvullen) och pekade neråt med - 0,6 :D.

Tror jag ska använda mig av något annat som symbol än margarinpaket, har ni något roligt förslag?

Håller tummarna för att vi får fint väder även denna helg så vi kan mysa runt på tomten och bada mycket i poolen, och förhoppningsvis bli klar med växthuset också :P. Vad ska ni hitta på för roligt?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2011-06-11 @ 12:54:09
Postat av: Nina

hejja dig! duktig du är!

2011-06-11 @ 23:39:23
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

usch va tråkigt det lät. vad va d du fick skit för? lät inte skoj iaf =(



kramar

2011-06-11 @ 23:40:50
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0