14 juni: Pizzabullar

Idag har det regnat hela eftermiddagen men det gjorde inte så mycket för jag har ändå stått inne i köket och bakat :D. Idag så blev det pizzabullar och jösses så goda dom blev, så såna kommer det också att bakas fler av. Anledningen till dessa bak är att jag letar pp-billiga lättluncher som vi kan ha med oss till stranden eller om vi ska åka långt. PP är det värdet som man mäter all mat i enl viktväktarna och eftersom jag har ett begränsat antal pp som jag får äta varje dag så blir det ju lite extra viktigt hur många varje sak har. Dessa bullar är superbilliga, endast 3 pp/st att jämföras med gifflarna som jag gjorde igår som är värda 6 pp/st (dock var dom lite större) :D.



Nu ska jag frossa i jordgubbar :D


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Men du, nu får du ju börja lägga ut recepten på bloggen om du ska laga massa gott :)



Kram

2011-06-15 @ 10:05:12
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0