16 juni: Vägning nr 18

Idag så är det ju vägning precis som alla torsdagar och det var nog första gången på flera veckor som jag var stensäker på att det skulle bli ett minus, vilket det också blev, dock "bara" 0,5 kg så mitt delmål som jag satt upp till midsommar kommer jag tyvärr inte kunna ro iland då det fattas för mycket för att det ska vara rimligt på en vecka (1,8 kg) men det är ingen fara skedd kommer ju nå dit inom dom närmaste veckorna :D.


Efteråt så mötte jag upp mina älskade stora flickor och så gick vi på Kina och åt, dom bjöd (det var min 40 årspresent från dom) och gud så gott det var. Efter maten så gick vi och shoppade loss bland reakläderna och vi hittade massor av fina sommarkläder till Tindra och sen gick vi och avslutade våran myseftermiddag med en glass på fiket. Tack snälla Sara och Emma för en mysig eftermiddag <3 <3

När jag väl kommit hem så bröt sig migränmonstret fram på riktigt så nu är jag riktigt dålig och ska nog snart försöka krypa ner i sängen.

Hoppas ni andra har en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Härligt med vikten! Hoppas du får sova och mår bättre imorgon!

Kramar

2011-06-16 @ 19:38:09
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad duktig du är pep pep pep och du har så rätt dom kommer snart. Låter mysigt ni haft <3<3<3<3

2011-06-17 @ 10:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0