18 juni: Bag of Taste

Idag så har det regnat här hela dagen så vi har tillbrigat dagen inomhus och det börjar märkas på Tindra nu, hon börjar bli rätt så rastlös. Vi får väl se om hon somnar som hon ska ikväll, med bara inomhuslek i benen :P

Jag är med i Buzzador och har turen att få delta i kampanjen om Bag of Taste, det är en kryddpåse som förutom kryddor innehåller en stekpåse. Måste erkänna att det var ett jättesmidigt sätt att laga mat på. Vi delade kycklingfiléerna i 6 bitar, la dom i stekpåsen, hällde på kryddblandningen (idag Barbecue) och skakade rund ordentligt, och sen var det bara att stoppa in i ugnen på 180 grader i 30 minuter. Sen var det bara att ta ur bitarna ur påsen och servera, och gott blev det också :D.

Nu har jag några påsar (4 st) som jag tänkte dela ut om intresset finns, så det är bara att säga till så skickar jag en till dom 4 första som vill ha :D.

Om ni också vill vara med i Buzzador och få prova på en massa roliga nyheter och även få prover som ni kan dela ut till era vänner så kan ni anmäla er via denna länk :)
www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=tiemsa

Vill ni läsa mer om Buzzador så kan ni göra det här
www.buzzador.com?refstr=tiemsa&lang=SE

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag vill gärna testa en :) Gärna den längst till höger om du har olika smaker...



Kram

2011-06-18 @ 19:58:35
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Pizzabullsbakning pågår här hemma just nu :D



Kram

2011-06-19 @ 13:17:02
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Dom blev klart godkända av alla =) Alvin åt nästan en hel så det är ju toppenbetyg!



Kramar

2011-06-19 @ 18:46:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0