20 juni: Äntligen så är den här :D

Idag så skulle jag äntligen få min nya arbetsdator, som jag har väntat och längtat efter den. Hade inte så många önskemål utan det var numlock delen som var viktigast, förutom att den ska fungera som den ska, naturligtvis. Men när min tekniker kom med den idag och packade upp den så kunde jag inte hålla tillbaks ett litet förtjust skrik för det visade sig att han beställt en RÖD dator åt mig och den är hur snygg som helst, blev alldeles kär i den vid första ögonkastet :D. Och sen har den ju numlock oxå som pricken över i:et och tangenterna är jättemjuka och behagliga, skärmen är en 17,5" så den är helt gigantiskt mot den förra som "bara" var en 15", och en annan rolig sak den har är fingeravtrycksminne vid inloggningen hahah,  ser verkligen fram mot min nya relation :P.

Visst är den snygg :D.

Har dessutom hämtat ut mitt jättefina halsband som jag beställde för ett av presentkorten jag fick när jag fyllde år, och blev supernöjd även med det och eftersom det blev lite pengar över så blev det en dörrskylt inhandlad oxå :D



Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Röd dator, härligt :) Var beställde du halsbandet?

Kramar

2011-06-20 @ 20:29:06
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Jess

Gud så fint halsbandet var :) !!!

2011-06-21 @ 07:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0