21 juni: Äntligen här nr 2 :D

Ja idag så har den faktiskt kommit, har längtat så efter att få packa upp den och mysa lite med den. Pratar naturligtvis om min nya Tassimo, som jag fått köpa för halva priset genom Buzzador. Och hade sån tur att jag hade presentpengar även till den :D. Visst är hon fin ...

Tommy och jag har invigt den nu på kvällen, Tommy med en Marabouchoklad som var ljuvligt god och jag med en Latte Macchiato och äntligen så var det gott med kaffe igen :). Om man registrerar sig på Tassimos hemsida så får man ett presentkort på 200 kr så det har jag också hunnit utnyttja och beställt hem en hel massa olika smaker så nu ska det både njutas och buzzas här hemma :P.

Den delen av dagen var bra, men tyvärr så var det en mindre bra del också idag eller rättare sagt skitdålig del och det var på förmiddagen när min massör skickar ett sms och frågar var jag är, jag hade totalt förträngt att det var idag och var helt inställd på att det var nästa onsdag och som jag längtat till den, nu gick jag miste om hela massagen eftersom jag är så klantig :(, och det blir ingen ny förrän tidigast i slutet av juli.

Men tror iallafall att min mysiga kaffestund + en helt underbart skön promenad med lilla familjen i kvällsolen ändå väger över :D.

Hoppas ni haft en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0