22 juni: Ledig i 4 dagar :D

Imorgon så har vi 2,5 årskoll på BVC och bland annat så går dom igenom talutvecklingen och där är hon jättelångt framme enl oss här hemma, ska bli skoj och höra vad syster säger. Ska även bli väldigt roligt att se hur mycket hon väger och hur lång hon är, är ju ett helt år sen sist nu.

Men eftersom vi har BVC mötet på morgonen och sen har jag VV mitt på dan så insåg jag att jag skulle inte hinna jobba något så jag körde på med en heldag idag och kan därför vara ledig hela dagen imorgon och det innebär att jag har en 4 dagars ledighet och jösses vad skönt det ska bli :D. Hoppas på bra väder också så vi kan vara ute mycket.

Tommy är på verkstan och håller på med båten och jag sitter i soffan och smaskar i mig en helt fantastisk melon som heter Piel de sapo, även kallad grodskinsmelon (det låter inte så mysigt, men den är så GOD)

Köp den och prova, har svårt att tro att ni kommer bli besvikna :P.

Ha en skön kväll.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0