28 juni: Äntligen * 2 = :D

Idag så har jag äntligen fått krama om min gulliga Jessica igen :D. Hon valde att flytta tillbaka till oss igen efter några månader nere i Australien och idag så kunde vi äntligen ses igen.

Tindras farmor och farfar hämtade Tindra från dagis idag så jag kunde jobba lite extra, och sen så bjöd dom på mat när jag skulle hämta upp henne och då fick jag min efterlängtade varmrökta lax med en romsås som jag rörde ihop och till efterrätt så fick vi jordgubbar och glass och jösses vad jag åt, tror magen står i 7 hörn nu hahaha.

Nu ska jag gå ut och sätta mig i svalkan på altanen :D.

Hoppas ni haft lika bra dag som jag :P.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

gud ja tål inte fisk å skaldjur. men det där lät så jäkla gott (ja gillar ju fisk annars).. mums!

2011-06-29 @ 13:39:31
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0