5 juni: Shopping till växthuset

Idag så har Tindra, Tommy och jag varit på utflykt. Vi började med att åka till  Byggmax och köpte reglar och annat som vi behövde till bygget av växthuset, sen åkte vi till Torsångs växthus och där köpte vi 2 st Hortensior som vi planterat i rabbaten under Tindras fönster, så nu är den rabbaten nästan färdigplanerad, och när vi var klar där så åkte vi över vägen till Cafet och köpte glass som vi satt nere vid kajen och avnjöt medans vi tittade på båtarna som åkte förbi och kan väl lungt säga att jag blev så avis på dom som redan fått sina båtar i sjön, men våran den kommer den med :D.

Just nu så håller Tommy på för fullt med konsturktionen av bygget och jag ser fram mot att få se det färdigt (kort kommer då), jag sitter i soffan och myser med Sara och Emma som är hemma över natten, imorgon går dom tillbaka till sin pappa och det är lite osäkert när dom kommer hit ut igen :/. Sara ska börja jobba på tisdag och Emma har skola en vecka till innan hon får sommarlov, själv så jobbar både Tommy och jag 6 veckor till innan vi får semester och gissa om jag längtar :P.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0