10 mars: Vägning nr 4

Idag så var inte vågen alls lika snäll som jag hoppats på :(, visst den visade på minus men BARA  -0,1 kg, och ja jag är glad för det och jag vet att man hamnar på platåer med jämna mellanrum men trodde inte att jag skulle göra det redan nu. Har suttit och gått igenom checklistan för föregående vecka och jag är jättenoga att skirva in allt som jag äter så jag kan helt ärligt säga att jag har inte slarvat eller misskött mig. Jaja det är ju bara att ta nya tag och hålla tummarna för att det visar på ett större minus nästa vecka.

Bjuder på förra veckans bild men orkar inte ändra siffran så ni får tänka er att det står -3,7 :).


Har suttit på informationsmöte ang Emmas resa till Frankrike och det var väldigt givande, tror faktiskt inte att jag har några frågetecken kvar :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Äh men du det är ju bra ändå. Ett minus är ju alltid ett minus :) Nästa vecka blir det mer igen!!



Kramar

2011-03-10 @ 20:36:08
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

tack tjejen!

2011-03-10 @ 21:59:54
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0