11 mars: Trött-> tröttare-> Helen

Ja den rubriken tror jag säger allt om mig idag. Jag är så otroligt trött så jag vet verkligen inte hur jag ska betee mig för att inte somna i soffan framför Let´s Dance.

Har varit på kontoret idag och då var min kollega hemma från USA igen och det var så roligt att träffa henne :). Detta innebar också att jag inte behövde vara kvar till stängning utan kunde gå hem vid lunch precis som vanligt. Råkade få syn på ett reklamblad där och då var en softskaljacka med till ett helt fantastiskt pris på 199 kr och eftersom jag inte har någon vår/sommar/höst jacka så slog jag till och köpte en.... kan ni förstå, en jacka till MIG SJÄLV hahahah

(orkade inte ta något kort själv så jag lånade från Rustas hemsida, min är svart)

Nu ska jag mysa lite med fruktsallad innan jag somnar :P.

Hoppas ni får en mysig kväll och helg.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Skönt att få shoppa till sig själv :) Hoppas ni får en härlig lördag!

Kram

2011-03-12 @ 10:01:01
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

jackan var fin :)

2011-03-12 @ 18:22:52
URL: http://hihihiihihiih
Postat av: Anonym

Haha..ja då har jag bara 7 kvar då att lista ut ;0) fast nåra till vet jag juh...



Fettisdagsgubbe menas att barnen klär ut se (till vad som helst) och går runt till affärerna och såna ställen och får godis elle en liten sak. Är kanske bara vi i Alfta som håller på med sånt? jag vet faktiskt inte.

Jag tror det grundar sej i att fattiga klädde ut sej förr i tiden och gick runt i gårdarna och tiggde...



Snygg jacka förresten!

2011-03-13 @ 19:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0