13 mars: Vilken helg :O)

Vilken underbar helg vi har haft det :)
Vi började dagen igår med att åka på en lång skotertur, som vi avslutade i Österå där dom hade familjedag med grillad korv, tipsrunda, lekar nere på sjön (naturligtvis på skoter). Tommy vann 4:e pris på tipsrundan och jag vann en av tävlingarna, helt otroligt hahahaha. Sen på eftermiddagen så kom Jonas och Jessica hit och åt mat med oss och stannade även över Schlagern.
Idag så tog Emma och jag skotern ner till byn, medans Tindra, Tommy och Molly tog bilen ner. När vi skulle åka ut på åkern så var det en så konstig kurva som samtidigt lutade lite och jag kom med för låg fart så det slutade med att jag la omkull skotern med Emma och mig på hahaha, som tur är så gick det bra och ingen av oss gjorde oss illa :). Eftersom pulkabacken är lång och brant och vi var själv i den så åkte vi bob ner och tolkade efter skotern upp, det har jag aldrig gjort förut och det var riktigt läskigt, men roligt samtidigt hahaha.
Kan inta annat än att sammanfatta denna helg som helt fantastiskt rolig och härlig med mysiga utedagar :D.
Hoppas ni har haft en lika bra helg som oss :).
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Låter som en toppenhelg :) Kram

2011-03-14 @ 08:18:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0