16 mars: Äntligen :D

Vilken bra dag jag har haft :D. Började med en lång mysstund med pluppis i sängen innan det var dags att göra dag och åka till dagis. Åkte hem och provade en ny frukost, smoothie & ostsmörgås, har haft svåst att hitta en som funkar men den här kommer bli en favorit. Jobbade en stund, sen var det dags att fixa till sig och åka in till stan för en massage. Efter den var det dags för lunch och den åt Emma och jag på Tzatziki, sen åkte vi hem och färgade håret, och det kan jag lova var på tiden då jag gjorde sist för ett år sen.

Så jag kan sammanfatta hela dagen med ett stort ÄNTLIGEN :D.

Hoppas ni oxå haft en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill se.

2011-03-16 @ 22:46:50
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Nina

hahahah ja han va sjuuuuuukt nöjd :D han stod där å måla å småsjöng å prata för sig själv.. :p



låter som om du haft en kanon dag. vad vart det för färg på håret? ja skulle vilja ha en total make over innan galan.. tänk om man hade råd!



2011-03-17 @ 13:20:07
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0