21 mars: Både bra och dålig dag :/

Vaknade upp till ännu en solig och fin dag, dock lite blåsig, ser hur träden rör sig rätt bra utanför fönstret. Tyvärr så är det ännu en dag med stark smärta i kroppen och det värsta är att jag inte riktigt vet varför jag har så ont just nu :/.

Tindra fick lite sovmorgon och när jag väckte henne så hade hon ingen lust alls att kliva upp utan hon ville först ligga och läsa en bok, det är en vana som hon har efter lunchvilan på helgerna, nu får vi nog börja vakna lite tidigare på vardagarna om hon ska införa det även då :P.

Tommy har lovat att senast nästa helg ska pluppisen få sin växasäng, det krånglade ju med målningen av den före jul så den blev inte klar då tyvärr men nu snart så. Tror dock att det är mest jag som vill att hon ska ha den för själv verkar hon trivas bra i sin säng, men nu är hon ju stora tjejen och då är det dags :P

En bra sak som jag fick reda på imorse är att Emma blir hemma några dagar till eftersom hennes pappa är sjuk (bra för oss, tråkigt för honom. Krya på dig!) Så jag får några kvällar till med mys i soffan tillsammans med henne :D. Dock så saknar jag myset med Sara, men nu är det bara en månad kvar innan hon kommer hem och blir hemma en vecka :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Oj sover hon fortfarande i spjälsäng? Klättrar hon inte ur den?



Kram

2011-03-21 @ 13:21:23
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0