23 mars: Bokstäver

Efter jobbet så åkte Emma och jag in till stan en snabbis innan vi skulle hämta puppis från dagis. Det var meningen att Emma skulle köpa en kavaj och ett par jeans men det blev inte så och medans vi var på stan så sprang vi in på Kuckelikana en kortis och där sprang jag på såna där bokstäver som jag efterlyste för nån månad sen. Men dom här var alldeles pastelliga, ljusa och fina inte så där skrikiga, så nu slog jag till och köpte dom. Vi hjälptes åt att sätta upp dom när vi kommit hem och det blev så fint :D


Dom hade en jättefin skylt i form av en prinsesskrona, det stod "Här bor jag" och så fanns det plats för ett litet kort under texten, den blev jag lite förtjust i och har allvarlig funderingar på om jag ska springa in imorgon och köpa den oxå, tror det skulle bli kanonfint tillsammans med TINDRAbokstäverna :P. Eller vad tror ni?

(Lånad bild från hemsidan)

Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

hoppas det gick bra med deklarationen!

2011-03-23 @ 22:03:31
URL: http://deliciously.se
Postat av: Kajsa

Längesen jag var inne på din blogg nu! Kuckelikana är ju en så himla rolig affär, har varit där när vi varit och hälsat på min syster som bor mellan Falun och Borläng. Tycker att bokstäverna är jättefina och det skulle säkert se superfint ut med den lilla kronan också! ;-)

2011-03-25 @ 11:29:59
URL: http://babywilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0