3 mars: Vägning nr 3

Ja så var det torsdag igen och det innebär vägning och mätning och även denna vecka så var både vågen och måttbandet snälla mot mig :D. Vågen visade på minus 0,8 kg och det innebär totalt minus 3,6 kg. Jag fick dessutom min första guldstjärna idag.


Måttbandet visade att jag minskat i omfång på flera ställen bl.a över bysten och höfterna, känns så himlans roligt att det fungerar så bra för jag kan helt ärligt erkänna att denna veckan har varit jättejobbig, ska snart ha mens och då blir jag alltid så enormt hungrig, spelar ingen roll hur mycket jag äter, jag är hungrig ändå, men jag fortsätter kämpa på och hoppas på nästa vecka blir mindre hungrig :).

Nu ska jag mysa lite med Tommy i soffan framför "halv 8 hos mig" och sen blir det en jättetidig käll för min del, jag har nämligen varit vaken från halv 5 imorse så nu är jag riktigt trött.

Hoppas ni får en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hur duktig som helst :) Heja, heja! Vad har du för mål?



Kram

2011-03-03 @ 19:38:14
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anna

Men va kul! Grattis! Är det viktväktarna?

Ett tips om du känner de där hungersuget dagarna "innan" är att du drar ner på allt socker (kolhydrater) och äter lite mer fett. Då kommer du slippa suget också. Fett kan låta skrämmande men när du låter bli nåt annat och skriver in det så kommer du att upptäcka att så väldans mycket kalorier behöver det inte alls bli. Jag äter mycket fett men nästan inga kolhydrater och ligger ändå väldigt lågt på kalorier (1400 - 1800/dag)

2011-03-03 @ 19:40:06
Postat av: Anna

Glömde - gillar din bild med margarinpaketen (fast jag föredrar smör :-)

2011-03-03 @ 19:41:32
URL: http://vardagsfundror.blogg.se/
Postat av: Nina

duktig du är!!! hejja dig!!!!!!



ja du ja tog alla karamellfärger vi har hemma. hah. så det vart en massa färger, mina händer är super fina med :P däremot så försvann det mesta under dan. såg helt blåslagen ut om händerna :P

2011-03-03 @ 22:05:31
URL: http://deliciously.se
Postat av: Anonym

Du är såååååååå duktig Kämpppppppppppaaaaaaaaa på nästa vecka är suget över......<3<3<3<33<3<3333333

2011-03-04 @ 07:34:18
Postat av: Sara

wiho :)

2011-03-04 @ 11:18:12
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Kul, Kämpa på :)

Är det viktväktarna?

2011-03-07 @ 06:50:44
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0