31 mars: Vägning nr 7 och väldigt bra dag

Var in och vägde mig idag eftersom det är torsdag och vågen var så snäll denna veckan med, minus 1,1 så totalt är det minus 6,1 och jag har fick min andra guldstjärna idag :D. Hade Tindra med mig in på vägningen för efteråt så åkte Emma, Tindra och jag upp till Sara för att överaska henne lite, och det är nog det minsta man kan säga att hon blev. Hon hade inte anat nåt alls, inte ens fast hon fick 3 helt olika versioner om vad Emma och jag var ute på strax före 7. Tommy sa en sak, jag en annan och hennes pappa ytterligare en, så nu har jag lärt mig det till nästa gång jag ska göra en sån här överraskning, att man ska prata ihop sig med alla som ev kan tänkas bli uppringda hahahah. Nu ska jag mysa med mina stora tjejer, den lilla somnade så snällt så på en gång. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Men vad duktig du är! grattis! :0)

2011-03-31 @ 22:49:15
Postat av: Sara

hihihi <3

2011-03-31 @ 22:58:41
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Heja heja :D

Kram

2011-04-01 @ 15:01:54
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0