9 mars: Snöstorm :(

Efter flera dagar med vår ute så har vi snöstorm igen, känns inte alls så roligt :(.

Idag så har jag suttit hemma och slitit mitt hår, med en riktigt svår arbetsuppgift. Jag har verkligen gruvat mig för den i flera dagar och det med all rätt, imorgon så ska jag gå igenom den och förhoppningsvis så hittar jag inga fel och om jag inte gör det så kan jag äntligen skicka in den och sen dröjer det ett helt år tills nästa gång.

Imorgon så ska jag in till Emmas skola på ett informationsmöte om resan till Frankrike i slutet på månaden, men innan dess så ska jag väga mig, hoppas verkligen att jag får ett positivt besked på vågen. Kunde inte hålla mig utan fuskade och vägde mig hemma idag och enl den så har jag gått ner men man vet ju aldrig :P.

Känner mig helt urblåst idag, nu har Emma frågat mig lite olika saker och jag har inte kunnat svara på en enda av dom :/.

Nu blir det "Halv 8 hos mig" och sen "Svenska Mästerkocken" och sen blir det direkt i säng för min del, kan knappt hålla mig vaken ...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Samma tvkväll som här då :)

Kram

2011-03-09 @ 19:57:45
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

hej hopp..

får svar från mvc imorrn. OM det va någe. men ja hoppas ju nästan på d. medicin för värkar d e najs d :P



hoppas du slipper snöstorm idag.. vi vill ju ha vår!

krams

2011-03-10 @ 10:16:34
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Sara

hon ska fråga mig med xD haha

2011-03-10 @ 13:08:10
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0