1 maj: Trädgårdsarbete

Oj oj oj vad det har jobbats i trädgården idag..... Tommy har verkligen slitit där ute hela dagen och som belöning så överaskade jag honom med en fruksallad och grädde nu på kvällen.

Han har klippt ur hela hallonhäcken och rensat den "nya" delen, klippt ur alla vinbärsbuskarna och krusbärsbuskarna så nu är väl frågan om vi får några såna alls iår, men det går iallafall lätt att klippa gräsmattan och vi får ju desto mer bär nästa år, dessutom så har han sågat ner det gamla äppelträdet så nu har vi bara det nya kvar och förhoppningsvis så får vi massor av friska äpplen sen och sen krattat klart gräsmattan. Själv så har jag rensat blåbärsbuskarna, lekt med puppis och lagat mat :P.

Nu ska jag snart titta på Big Brother med Emma, när hon är hemma så blir jag "tvungen" att titta ....

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

hej hopp! japps dricker mjölk å så, men har dragit ner på sånt oxå. däremot så tror ja att det hjälpte en massa med å undvika dem där semperdropparna. blev bara sån skillnad. igår sov hon som en stock... :D



allt klart inför lör? =)

2011-05-02 @ 11:08:02
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0