11 maj: 3 års trots :(

Ja nu är det ingen tvekan lägre.... Tindra har kommit in i 3 års trotset :(, hela eftermiddagen har varit hemskt och kvällen blev inge bättre den heller. Hoppas hon kommer ur den här fasen lika fort som hon klev in i den :P.

När jag hämtade på dagis idag så fick jag en tid för utvecklingssamtal på tisdag och det ska bli så roligt och få höra hur allt går lite mer ingående :D.

Imorgon så är det dags för vägning igen och jag hoppas verkligen att det blir ett minus igen. Men tycker det borde bli det med tanke på att jag tränar så mycket. Och det är så roligt för att jag känner verkligen hur mycket mer jag orkar för varje vecka som går, enda problemet är att varje gång jag tagit ut mig ordentligt så är jag yr resten av dagen och jag kan för mitt liv inte förstå varför :O, visst att jag har lågt blodtryck men ändå.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart det kommer att gå bra..... Och hålla tummarna för emmis ska jag också nu god natt <3

2011-05-11 @ 23:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0