18 maj: Provtagning

Idag så hade vi provtagning inför vår årliga hälsokontroll, så då skulle vi komma fastandes till jobbet och där väntade syster B på oss för att ta alla proverna. Tycker verkligen att det är jättebra att jobbet fixar dessa hälsokontroller åt oss anställda :). Enda problemet jag har är just detta att vara fastandes, jag mår så fruktansvärt dåligt av att inte få äta frukost eller ja mat överhuvudtaget, blir alldeles yr, skakig och kan inte koncentrera mig alls, och så tar det hela dagen innan jag blir som folk igen :(. Och ovanpå detta så är jag väldigt svårstucken så det resulterade naturligtvis i att fast syster B stack mig 7 gånger så hittade han inte på blodkärlen, (inte ens på handryggen som brukar vara ett säkert kort) så nu måste jag fasta imorgon med och då åka till vårdcentralen och hoppas på att dom lyckas bättre då.

(Är lite spruträdd, så det så här jag känner mig)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sara

uuuuuuuuuuuuusch jobbigt!

2011-05-18 @ 16:09:36
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Usch :( Hoppas det gå rpå första försöket imorgon då. Jag hade blivit lätt hysterisk om dom stack mej 7 ggr...



Kram

2011-05-18 @ 16:37:43
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

ja hålle med Saris Håller tummarna nu att VC fixar det. Men då behöver du inte in till jobbet i morgon då? <3<3<3

2011-05-19 @ 08:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0