2 maj: Klapp på axeln :O)

Idag så tycker jag att jag är värd en liten extra klapp på axlen så det ger jag mig själv :D.

När vi köpte våran crosstrainer så skrev Anna ett inlägg på FB om att hon precis gjort ett pass på sin crosstrainer på 35 min och jag blev så himlans imponerad av hennes ork, för själv så kunde jag inte ens stå upp efter 3 minuter på det lättaste programet :O! Har inte riktigt kunnat släppa hennes inlägg så jag har haft det som ett delmål att jag ska oxå orka 35 minuter, så är det bara och idag så har jag jobbat upp min kondition så jag orkar faktiskt också i 35 minuter och har ändå lite kraft kvar till några övningar för tidigare nämnda kroppsdelar :D. Funderar på vad mitt nästa träningsmål ska vara, jag funkar bättre om jag har ett mål att sträva mot, kanske att kunna jogga 1 km...? Har lite svårt att jogga pga av min stora byst i kombination med värken i mina axlar, men nu har jag skickat efter en sportBH, hoppas att den sitter bra och håller bysten på plats :P. Skulle så gärna vilja har ett stort gym här hemma med en massa maskiner och hantlar, så jag kan träna även om det är skitväder ute. Men ska kanske ta och önska mig ett Attract-löpband i 40-årspresent :P, ville igentligen ha ett sånt redan då vi köpte crosstraiern....

Annars så har dagen varit bra, myste med pluppis i sängen en lång stund innan vi klev upp och åt frukost tillsammans med Emma och sen var det dags för dagis, skola och jobb.

Blir lite avis på er alla som ska på mammablogggalan, skulle väldigt gärna vara med och träffa er alla goa mammor som jag träffat här över bloggen, men tyvärr så fanns inte pengarna till det i år, men nästa år kommer jag :D. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll och massor med roliga saker i Goodibagen.

Nej nu ska jag åka ner och posta lite brev och sen hämta hem mina 2 "små" hjärtebarn.

Hoppas ni får en bra eftermiddag och kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

vaa.. å nej! va trist! ja som trodde du skulle komma. verkligen super tråkigt, men ja förstår dig. tyckte oxå det va lite väl mkt. som tur va så hade ja en budget hemma (endast pga att vi byggde om) så ja tog därifrån.. annars hade ja nog inte gått heller.. jätte tråkigt att inte få träffas! men då har vi någe att se fram emot nästa år :P

2011-05-02 @ 14:20:20
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Tack för dina ord. Känner mej som typ världen sämsta mamma just nu. Skitjobbig känsla...



Kram

2011-05-02 @ 14:28:07
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jag är också avis på alla som ska på galan .. vi får helt enkelt sitta hemma och följa dom på datorn. För fördelen med en bloggala är ju att det är flera skrivgalna mammor som är där :)

Kram

2011-05-02 @ 21:15:56
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Tack! Jag rekomenderar en stegräknare .. det enda som får lata jag att röra på mig .. och det pga att jag är så sablans tävlingsinriktad och vill alltid gå mest, haha!

Kram

2011-05-02 @ 21:22:55
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0