20 maj: Tjejkväll

Ja nu har dagen kommit, Emma ska ut på krogen för första gången :O. Men först så har hon och hennes tjejer tjejfest här ute, vilket jag tycker är så roligt, att hon vill ta hem dom hit och låta mig umgås med dom lite så jag har en chans att lära känna dom eller ja en av dom känner jag sen tidigare men inte den andra, och dom är så himlans rara :D. Just nu så håller dom på att göra sig snygga uppe på rummet och snart så kommer det några killar hit i bil och kör dom till krogen. Jösses vad stora dom är nu mina flickor haha.

Annars så har min dag gått i ett hela dagen och trots det så kan jag inte riktigt sätta fingret på vad jag gjort :P.

Hoppas ni haft en bra dag.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Hoppas att det var en lyckas krogkväll för Emma :)



Visst är killarna lika! Man kan inte missta dig på att dom är syskon ;)



Kram

2011-05-21 @ 22:13:12
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0