24 maj: Strömavbrott

Vi hade strömavbrott idag och då upptäckte jag vad mycket saker man inte kan göra under ett strömavbrott....typ allt :P. Först tänkte jag att jag skulle utnyttja tiden till att träna, men då går ju crosstrainern på ström, precis som damsugaren, symaskinen, tvättmaskinen jaaa typ allt i huset gör ju det hahaha, men jag fick iallafall ett byxor uppnålade så nu kan jag fålla dom :), bara jag tar mig tid att sätta mig ner framför symaskinen.

Annars så har vi haft ett fruktansvärt väder här hela dagen, det blåser halv storm ute och mellan vindbyarna så kommer det en regnskur som inte går av för hackor. Måste säga att jag SAKNAR sol och värme nu och efter att ha tittat på vädret så verkar det som att vi får vänta några dagar till :(.

Snälla kom tillbaka nuuuuuuu


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0