26 maj: Vägning nr 16

Åååå vilken underbar dag det är idag. Sara kom hem från Umeå igår, till sin pappa och till mig idag, Emma kommer oxh hem idag istället för på söndag och Tindra och Tommy är ju alltid här hos mig, så nu är hela min STORA familj samlad igen och kommer så förbli i allafall en vecka hahaha. Sen ska väl dom 2 stora tjejerna gå till pappa några dagar igen, så jag får passa på att njuta nu :D.

Dessutom var det vägning idag och det gick ju hur bra som helst, - 0,6 g visade den idag. Tror jag kommit in i nåt bra nu :D, men det ska man väl inte säga för då visar det väl + nästa gång :P. Men idag så tog jag mina 10 % och därför fick jag min 10% present, en nyckelring :).



Nu ska jag laga mat till oss. Hoppas ni också har en fantastisk dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Superbra jobbat :)

Kram

2011-05-26 @ 20:20:02
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

massa grattis på födelsedagen!! hurra hurra hurra hurra

2011-05-27 @ 11:07:08
URL: http://deliciously.se/
Postat av: pappa

Nu gumman har du kommit upp i "mogen ålder" ett stort grattis ska du ha på denna dag och hoppas

du8 får en fortsatt trevlig dag med lunch på stan med mormor. Om inte annat så syns vi på söndag ocg än en gång GRATTIS

2011-05-27 @ 11:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0