28 maj: Vilken dag :D

Vilken dag jag hade det igår. Blev uppvaktad på jobbet efter att dom först glömt att hämta tårtan så det fick fiket ringa och påminna om (kan till kollengans försvar tillägga att vi hade det jättestressigt och hon var dessutom sjuk), det var en smörgåstårta och den var helt underbar. Av jobbet fick jag en slant som jag får använda till det jag helst vill ha så nu funderar jag på om det ska bli en Tassimo eller en ny gasolgrill, hmm får nog fundera vidare på det några dagar hahaha.

Efter jobbet så bjöd mamma på lunch och jag fick välja vart vi skulle äta så jag valde stans bästa salladsbar eftersom dom har en så ljuvlig räksallad där :). Och när vi möttes så hade hon varit in på blomsterriket och köpt en underbar orchidee, jag är ju helt tokig i dom och nu hade hon hittat en helt ny sort (för mig)


Visst är den ljuvlig?

På kvällen så hjälpte jag Sara med hennes hemtenta och Emma var på galej med kompisarna, när Sara och jag var klar med "dagens" fråga så festade vi loss på en underbart god kladdkaka som Tommy bakat... Kan ni förstå att en födelsedag alltid ska gå i ätandets tecken?? Nåja jag har gjort bot på gårdagens synder med ett 35 minuters tärningspass på Crosstrainern nu före frukost, som jag hör att Tommy fixar åt mig nu, bad om en smootie :D.

Hoppas ni får en bra dag med massor av sol och värme :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Härligt att du fick en bra födelsedag, underbar orkidée :D

Kram

2011-05-28 @ 09:56:29
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Lena

Åååh! vilken underbar orchidé! jag älskar också dom!

2011-05-28 @ 11:49:48
Postat av: Nina

den va ju sjukt fin :D aldrig sett heller..



hoppas du har en underbar morsdag med =)

2011-05-29 @ 17:30:54
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

sent svar: ja han är jätte gullig med honom än, så jäkla trevligt! håller tummarna att det fortsätter..



haha ja valde ett halsband i present.. där det står freja och theo på. men eftersom vi inte bestämt va hon skulle heta då ja fyllde år.. men nu har ja beställt svindyra bilder istället.. får önska mig halsbandet i julklapp istället :P kan leva med det..

2011-05-29 @ 17:36:08
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0