29 maj: Morsdag + 18 årskalas + 40 årskalas

Japp idag så har vi haft fullt hus, då vi slog ihop alla tredagarna till en och vilken trevlig eftermiddag vi fick.

Mormor, morfar, farmor, farfar, faster med man och lilla kusin kom hit och vi bjöd på tacopaj och till efterrätt så hade mormor bakat en Malungstårta som vi mumsade gott på och dessutom så hade jag fått en Prinsesstårta av Ica Maxi som vi också mumsade i oss. Kan lungt säga att vi var mätta allihopa efteråt :).

Jag fick lite mer presenter idag, nyaste boken  i serien Grottbjörnens Folk och pengar av mamma & pappa, presentkort på Plantagen och en sekatör och små barnarbetshandskar från svärmor & svärfar och presentkort på Decoria från svägerskan med familj. Är så himlans glad för mina presenter, så stort TACK till allihopa :D.

Tindra har dessutom fått en ny säng idag, som hon blev jätteglad över. Vi målade ju min pappas gamla säng för 2 månader sen och fast färgen är torr så luktar den fortfarande så idag gav vi upp och köpte en begagnad säng åt henne istället. Den är vit och ser oanvänd ut så det blir bra det här med :D

Hoppas ni haft en bra helg och morsdag :D

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en supertrevlig eftermiddag.<3<3<3

2011-05-30 @ 11:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0