4 maj: konstigt igentligen

Tänk så olika man kan tycka när man är i olika faser i livet.... bara ta det här med bloggen... För det mesta så tycker jag det är jätteroligt att blogga, men sen kommer det dagar då jag nästan känner det som ett tvång att jag ska blogga och har verkligen iget att skriva om tycker jag. När jag var hemma med Tindra så tyckte jag att det hände väl inte så mycket här om dagarna utan skrev mest för flickonas skull så dom fortfarande kunde följa Tindras utveckling när dom var hos sin pappa, men jämfört med vad som händer nu när jag jobbar så hände det så otroligt mycket då, för nu händer det INGET alls här hemma, vi bara jobbar, äter och sover.... så himlans tråkigt!!!!

Igår så fick vi iallafall en trevlig fikastund när mormor och morfar kom hit en stund på kvällningen :D. På dagen hade jag varit till kontoret och jobbat. Dagis har stängt imorgon och på fredag för utvecklingsdagar och imorgon så ska hon vara nere hos farmor och farfar och sen på fredag så har jag semester och då ska vi bara mysa hela dagen. Hoppas på bättre väder, så vi kan prova nya cykeln :P.

Nu ska jag surfa runt lite bland era bloggar och sen så ska jag åka ner och hämta hem lillhjärtat :D.

Ha en skön dag allihopa.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack snälla för ditt stöd och att du skrev under med ditt namn...det betyder mycket för mig och min familj <3

2011-05-05 @ 12:21:14
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja TACK för kaffet <3

2011-05-05 @ 12:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0