5 maj: Vägning nr 13

Trots regn och oväder så skiner solen inom mig :D, enda molnet är att jag trots massage på förmiddagen har fruktansvärt ont i axlarna, så om någon känner för att byta med mig ett tag så är det bara att hojta till :P.

Skämt och sido så var det ju dags för vägning idag och denna veckan så var jag inte så orolig när jag klev på vågen för även om den stod still så hade jag minskat en massa cm denna veckan, nu var vågen snäll idag med och visade på minus 0,7 kg så totalt är det nu 8,2 tappade kg som jag aldrig någonsin vill ha tillbaka :P.



Efter mötet så strosade jag runt på stan i ca timme tills Emma slutat för dagen och då gick vi till fiket och firade hennes VG på matteprovet och min viktminskning med en glass, som var hur god som helst. Grattis stumpan du är så DUKTIG <3 <3

Det hade gått jättebra nere hos farmor och farfar hela dagen, vilket inte förvånar mig så mycket för Tindra är så förtjust i dom så :).

Nu ska jag slöa i soffan ikväll, och imorgonlunch så blir det ett hårdpass på crosstrainern och sen så är det HELG. Tror att vi ska försöka komma iväg till Rättvik på vårmarknaden men det beror på vädret. Vad ska ni göra?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

BRA jobbat :D Vad har du för mål?

Kramar

2011-05-05 @ 19:13:24
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Superbra med ett sånt mål ju. Hade jag med nu när jag skulle gå ner gravidvikten :)



Kram

2011-05-05 @ 19:31:57
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

super duktig!!!! :D



å tack. ja vart väldans nöjd. mest över färgen. ja hade ju 1000 olika färger i håret. nu är det bara en. så jäkla underbart :P

2011-05-05 @ 21:54:12
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0