6 maj: Regn, regn & regn :(

Idag så har det regnat precis hela dagen, så någon cykeltur blev det inte. På den positiva sidan så har Tindra kunnat springa omkrig i pyjamasen halva dagen utan att jag kände att vi var "tvungen" att utnyttja min lediga dag till att vara ute, på den negativa sidan så blir det lite tråkigt att vara inne hela dagen :P. Men imorgon så ska det bli bättre väder så då kan vi vara ute.

På morgonen så passade jag på att träna medans Tindra tittade på Trazan Apansson och Banarne (vilken är hennes stora favorit just nu), det var jätteskönt att komma till skott idag igen, har märkt att torsdagarna blir något av en slappdag för mig då jag inte gör något alls :S.

Ikväll så ska Emma och jag titta på Twilight, får se om vi får sällskap av Tommy, just nu så han ute på en liten turne... Till filmen ska vi njuta av jordgubbar, vattenmelon och blå vindruvor, låter väl som en god blandning....



Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0