8 maj: Cykeltur

När vi vaknade idag så bestämde vi att vi skulle ta en cykeltur ner till verkstaden men när vi kom ner dit så sa vi att det här var så skönt så vi bestämde oss för att fortsätta ner till byn och så blev det :), men därimot så kände jag att jag orkade inte cykla hem också så vi lånade mormor och morfars bil och åkte hem och hämtade våran egen bil och så åkte vi bil hem, men först så fikade vi och pratade en lång stund :D.

På eftermiddagen så kom farmor och farfar hit och hjälpte oss med att fixa med stockar runt jordgubbslandet, vi hann inte riktigt klart men nästan och efter maten så var Emma och jag ut på hennes första övningskörningstur, och det gick så himlans bra, mycket bättre än jag förväntat mig, så nu blir det en stund varje kväll även där :P. Får se om det kanske blir en intensivkurs för henne i sommar ;).

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0