9 maj: Övningskörning

Jaaa så har vi haft ännu en underbar dag med massor av sol och sommarvärme :), går fortfarande i shorts halv 9 på kvällen. Älskar när det är varmt ute :D.

Emma och jag har varit ute en stund på kvällen och övningskört och det går så himlans bra för henne så jag kom lite av mig i upplägget på hur jag skulle gå till väga, så nu är hon ute med Tommy och kollar om "flygfältet" är öppet, om det är det, så blir det en tur dit imorgon och träna "start i backe" och sen "möte med annan bil till helgen", sen är det pappaveckor 2 veckor framåt, men det skulle inte förvåna mig om hon kommer ut i trafiken redan nu i maj. Hon har alltid haft lätt för sig när det gäller motordrivan fordon men det här är nästan lite löjligt hahaha.

Hoppas ni också haft en underbar dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Javisst är det härligt, Idag har jag tagit Sovrummet, Vardagsrummet ock köket. Vad kul med Emmis <3<3<3<3

2011-05-09 @ 21:42:28
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Roligt att det går bra med övningskörningen!

Nästa år får du ta och komma på galan :)



Kram

2011-05-10 @ 08:17:05
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Han kör säkra varianten och kryper fortfarande. Tar några steg här och var, men vågar inte riktigt. Ska bli spännande att se när dte släpper...



Kramar

2011-05-10 @ 12:27:52
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0