1 nov: Officiellt vinter

Jaha så var det 1 nov och då är det väl vinter om man ska gå efter almanackan :(. November är nog den månade som jag tycker minst om, eftersom det är så mörkt, blir ju bättre när snön kommer men den får vi väl vänta ett tag på :P.

Eftersom puppisen sov hela natten utan blöja igår så tänkte vi att vi kör på nu då och ser vad som händer, och kan väl säga att det gick inte lika bra inatt :(. Jag kissade henne innan jag gick och la mig runt 11 och sen vaknade vi av ett illtjut strax före 5 imorse, så då var det bara att gå upp och duscha av lillhjärtat som var helt förtvivlat, sen kröp vi ner i sängen och myste en liten stund, dock kunde ingen av oss somna om så halv 6 klev jag upp och har precis kört klart ett träningspass på crosstrainern. Får se hur vi gör ikväll om vi provar en natt till eller vad lillhjärtat säger. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det bara att köra igång dagen på riktigt.

Hoppas ni får en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

klart ni ska och jättebra att hon vaknade positivt det <3 <3

2011-11-01 @ 11:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0