13 nov: Vill ha .....

Åååå vad jag önskar att helgen var lite längre så man kanske hann göra allt man "måste" hinna med att göra utan att man behöver slita ihjäl sig och istället hinna njuta lite av sin ledighet....

Var så oerhört trött imorse så jag bara orkade inte kliva ur sängen när lillhjärtat vaknade och eftersom jag har jordens bästa man så klev han upp med henne och lät mig sova en stund till, Tack raraste älskling <3 <3. När jag kommit upp så är han dessutom en ängel och påminner mig om att jag ska ringa min far och säga grattis på farsdag, sött eller hur :D.

Efter frukosten så gick han och puppis ut och jag jobbade en stund med gudfars papper innan jag gick ut till dom i det strålande höst vädret och medans han höll på och vintra tomten så släpande jag undan en massa ris efter pilen som ligger kvar inne på tomten, nu hann jag inte klart men fick nog bort lite mer än hälften :D

Vi ska ju lacka om nya båten delvis och nu sitter Emma och byter färg på den i photoshop, tror vi provat hela regnbågen snart hahahaha. Men gud så svårt det är att välja, måste ju bli snyggt ju :P. Tur att vi har våran lilla photoshopsgudinna :D.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

haha vadå överdriva? ;P

2011-11-14 @ 00:17:11
Postat av: Sara Thaison

Hej Helen,

Tack så hemskt mycket för tipset om tavegyl. Imorgon ska jag åka till apoteket och kolla om det har det.



Visst är det bara för jobbigt när man vaknar på morgonen och energin inte finns där. Vad snällt av mannen att kliva upp med tanke på att det var Fars dag ;)

2011-11-14 @ 13:22:48
URL: http://sara-thaison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0