15 nov: Tänk vad mycket man kan bara man måste :P

Idag har jag haft en händelsrik dag på flera sätt :D.

Har fått prova på Yoga för första gången och dessutom med en privatlärare så nu har jag fått ett specialanpassat program utformat efter mina behov :D

Efter middagen skulle Tommy och jag iväg och hämta en bokhylla/tv-möbel som jag fått och då mådde han så fruktansvärt dåligt att han inte orkade köra så då fick jag lov att göra det, Så nu har jag både kört framåt med släpet och även backat med det in genom en port :O, var jätteknepigt att backa då man måste svänga åt "fel" håll för att släpet ska svänga rätt, men det tog bara 2 omtagningar så var jag inne :D.



Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Hejsan!



För precis ett år sedan så deltog du i en tävling hos mig där man hade chansen att vinna en VALFRI produkt från en underbar inredningsbutik. Kanske ingen vinst då men nu har du chansen igen:



http://uj76.blogspot.com/2011/11/tant-lottar-ut-valfri-produkt.html



Lycka till :)

2011-11-15 @ 22:13:59
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: mamma

men vad DUKTIG du är..... Är tommy sjuk?????

2011-11-16 @ 08:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0