23 nov: Kanonbra dag trots magsjuka i huset igen

Ibland så är det roligare än annars att gå till jobbet och igår var det en sån dag :D

Började med att rensa Svanströms butik på chokladaskar, iallafall en av sorterna. Dom hade 28 st hemma och jag tog 25 av dom :P. När jag sen kom till jobbet så fick jag den stora äran att slå in dom så nu är jag tränad inför ungarnas julklappar hahahaa. Sen så gjorde jag iordning ett sånt där fint glittrigt ris så nu står det så pyntat och fint innanför dörren på kontoret. Hann faktiskt med att jobba en liten stund innan jag fick ett samtal då jag fick reda på en av mina julklappar, kan kaske tyckas lite märkligt men eftersom det är rätt lång leveranstid så ville han kolla så att jag verkligen ville ha en och det gjorde jag ju natruligtvis. Tänk att jag ska få en sån WIIIIIIIII :D. Håller dock er lite på halster tills jag kan visa med ett kort vad det är för nåt hahaha. Tack snälla för den <3

Sen fick jag ett lite tråkigt samtal av raringen, han hade åkt på jordens magsjuka stackarn, just nu sover han så jag vet inte hur han mår idag, men hoppas han mår bättre och får behålla maten idag.

Eftersom han var dålig igår och jag jobbade sent så var det farmor och farfar som fick åka till dagis och fika med pluppis på ljusfesten och sen fick hon och jag middag där när jag skulle hämta upp henne på vägen hem. Vi hade tomt på pellets så fick jag hjälp av farfar med att bära in en pall pellets. Tack för både mat och hjäpen :). Bara raringen blir bättre så ska vi försöka få in 2 till så det finns inne innan kylan smäller till.

Nej nu ska jag jobba vidare en stund. Hoppas ni alla får en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0