30 nov: :S

Vaknade med jordens migrän, men som tur är så kunde Tommy köra puppis till dagis. Så jag ligger kvar i sängen en liten stund och väntar på att treon ska kicka in, sen blir det glödhoppsfrukost och jobb, skönt med en hemmajobbdag när man vaknar med skiten :). Men på måndag ska jag träffa en läkare som jag hoppas kan hjälpa mig, för nu är jag gruvligt trött på migränen.

Igårkväll så höll Tommy och jag på med julklappstillverkningen och för att aldrig gjort nåt liknande så blir dom verkligen supersnygga, nu kan jag inte varken tala om vad det är eller visa för då blir det ju ingen överraskning, men kort kommer efter jul :).

Pratade med mina stora hjärtebarn igår, dom är fortfarande på Lanzarote och kommer hem till helgen. Saknar dom supermycket men skönt att höra att dom har det kanonbra :D.

Nehä om man skulle försöka kicka igång den här dagen med då. Ni får ha det så bra.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

ja direkt då han vart lite fastare i magen så vart han ju bra igen! så det va kanon!



Hoppas din huvudvärk släpper! kramar!

2011-11-30 @ 09:24:58
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0